Ook klaar met oneerlijke recensies?

Het hele jaar zet je je met liefde in om je gasten de lekkerste maaltijden voor te zetten en een leuke eet-ervaring te bezorgen. Vaak wordt dit gewaardeerd en zie je leuke recensies op internet verschijnen. Maar één keer in de zoveel tijd heb je een gefrustreerde gast of jaloerse concurrent die je met één recensie volledig de grond in boort. Zelfs al is de kritiek volledig onterecht of verzonnen, die schadelijke recensie blijft je achtervolgen en schrikt andere gasten af om naar je restaurant te komen. Sommige gasten weten dit en gebruiken een slechte recensie als middel om bijvoorbeeld korting af te dwingen.


Hoe Tafelmeister restaurants beschermt

De kracht van Tafelmeister

Op de meeste sites sta je als restaurant helaas machteloos tegenover schadelijke recensies. Niet bij Tafelmeister! Met een vermelding op onze site heb je de regie namelijk volledig in eigen hand. Na het aanmelden van je restaurant kun jij namelijk zelf het overzicht op geplaatste recensies houden. Je bepaalt dus zelf welke recensies je wel en niet bij je vermelding wilt laten staan.

 


Inzicht in je populariteit

Tafelmeister statistieken

Wanneer bezoekers willen reserveren kunnen ze restaurants eenvoudig bellen via het vermelde telefoonnummer of doorklikken naar de website. Wij werken dus niet met een reserveringssysteem, waarbij we een percentage van iedere reservering in rekening brengen.  Hierdoor blijft Tafelmeister lekker voordelig, maar weet je niet hoeveel gasten je restaurant hebben gevonden dankzij Tafelmeister. Om dit op te lossen hebben we statistieken toegevoegd aan het Tafelmeister dashboard. Zo kun je snel zien hoe goed je restaurant gevonden wordt. Kies voor het Tafelmeister professioneel abonnement als je gebruik wilt maken van deze statistieken.

 


 

Heb je een restaurant en wil je ook gevonden worden?

Restaurant aanmelden